امکان اشتغال ۲ هزار نفر در سال با توسعه صنعت در دلیجان

براتی زاده با اشاره به اینکه تفاهم، تعامل و اعتماد متقابل بین مسئولین بهترین راهکار برای توسعه و آبادانی و ارتقای کشور است، گفت: با توسعه صنعت در شهرستان دلیجان امکان اشتغال ۲هزار نفر در سال جاری ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «وحید براتی زاده» در دیدار با مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دلیجان  درحوزه بکارگیری مولد های برق، گفت: ظرفیت همکاری با صنعت برق با وجود مولد های برق صنایع در این شهرستان بالا است‌.

 

فرماندار دلیجان با بیان اینکه، صنعت برق از زیرساخت‌های توسعه‌ای است، افزود: توجه به این صنعت می تواند بسترهای توسعه ای بهتر را فراهم کند.

 

وی با اشاره به اینکه تفاهم، تعامل و اعتماد متقابل بین مسئولین بهترین راهکار برای توسعه و آبادانی و ارتقای کشور است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توسعه صنعت در شهرستان امکان اشتغال ۲هزار نفر در سال جاری ایجاد شود .

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به اینکه تامین برق مطمئن و توزیع آن، با همت متخصصان صنعت برق، تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، مدیران و همراهی مردم استان به نتیجه شایسته خواهد رسید افزود: ظرفیت ۱۷مگاوات مولد در شهرستان دلیجان وجود دارد و تا پایان سال این میزان به ۳۰مگاوات می رسد.

 

وی  اضافه کرد: استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است و قریب به ۶۶درصد انرژی برق استان در بخش صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود.

 

محمودی  با توجه به ایام پیک مصرف برق ضمن تاکیدبر مشارکت همه بخش ها در همراهی طرح های مدیریت مصرف برق گفت: قطعا تامین برق پایدار با همراهی همه اقشار جامعه حاصل خواهد شد.

کد خبر 1190638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha