دوره‌های آموزشی «قرآن» در مشهد برگزار می شود

جعفرزاده از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی ویژه اوقات فراغت در این فرهنگسرا خبر داد.

«سید حسین جعفرزاده» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: ثبت نام دوره‌های قرآنی از جمله روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و قرائت ویژه اوقات فراغت تابستان آغاز شده و با تکمیل ثبت‌نام، این کلاس‌ها در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به‌زودی شروع خواهد شد.

 

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد ادامه داد: برنامه‌های آموزشی دیگر نیز مطابق با دوره‌های همه فرهنگسراهای شهرداری مشهد در طول سال در حال برگزاری است و در تابستان با ظرفیت بیشتری پیگیری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دستی و هنرهای تزئینی، طراحی، دوخت و پوشاک، صنایع غذایی و علم و فناوری در همه فرهنگسراهای شهرداری مشهد از جمله فرهنگسرای قرآن و عترت در حال ثبت نام و برگزاری است.

 

جعفرزاده تصریح کرد: دوره‌های آموزشی کودک شاد، زبان انگلیسی و خیاطی از جمله کلاس‌های آموزشی پر مخاطب ما است که در کنار سایر دوره‌ها همچون طراحی چهره، خوشنویسی و شیرینی پزی در محل این فرهنگسرا برپا شده است.

 

وی گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی به واحد آموزش فرهنگسراها واقع در میدان امام حسین(ع)، خواجه ربیع هفت مراجعه کنند.

 

کد خبر 1190654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha