حکومت جنایتکار آمریکا  نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود

حیدری،گفت:حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره  به نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران،  گفت: آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت می کند و در این مدت رژیم صیهونیست اولین رژیم تروریست در دنیا است و پایه و ایدلوژی رژیم ترور است.

 

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین ،سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، افزود: حقوق بشر آمریکایی در جنایات رو به گسترش این رژیم غاصب در نقاط مختلف جهان نمود پیدا کرده است, حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.

 

حیدری ،تصریح کرد: اولین بمب هسته ای و اتمی آمریکا بر مردم هیروشیما و ناکازاکی ژاپن آزمایش کرد، اولین واکسن های ضد بشری آمریکا تزریق کرد، آمریکا اولین جریان تکنولوژی بئوتولیسم در حوزه انسانی و حیوانی و نباتی دامی طراحی کرد.

 

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین ، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا بااستفاده از ظرفیت های بین المللی اهداف خود را توجیح می کند ، هم ناقص حقوق بشر است هم به نوعی توجیه کننده دفاع از حقوق بشر بخاطر کارکردهای اقتصادی و نفوذی که در سازمان های بین المللی دارد .

 

کد خبر 1190665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha