برگزاري اجلاس پیر غلامان حسینی فرصتی برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی است

مهر تاش،گفت: خوشبختانه افتخار میزبانی از این همایش معنوی و حسینی در یک سطح بین‌المللی، نصیب کرمانشاه شده است و فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی و معرفی پیرغلامان و مداحان برجسته ائمه اطهار کرمانشاه به همگان است.

علي مهرتاش ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در استان،گفت:آمادگي ها و هماهنگي هاي لازم براي برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پیر غلامان حسینی در استان کرمانشاه فراهم شده است. 

 

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری کرمانشاه ،افزود: این همایش را می توان فرصتی برای تبیین نقش برجسته کرمانشاه به عنوان دروازه تاریخی کربلا و همچنین تکمیل زیرساخت‌های استان در مسیر بزرگراه کربلا معرفی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد:رؤسای کمیته‌های یازده گانه همایش بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در حوزه های مختلف تعیین شدند و این کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

 

مهرتاش ، تصریح کرد: برای برگزرای این اجلاس۸ كميته از جمله كميته اديان و مذاهب، كميته امنيتي و انتظامي، كميته هماهنگي و اجرايي، كميته هماهنگي هيات ديني و مذهبي و تشكل هاي مردمي، كميته توليدات رسانه اي، كميته روابط عمومي و تبليغات، كميته فرهنگي علمي و آموزشي تشكيل و وظايف هر كدام از آنها مشخص شده است.

 

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری کرمانشاه ، تصريح كرد: مردم استان كرمانشاه از سنوات خيلي دور همواره با روي خوش و اخلاق نيكو پذيراي زائرين عتبات عاليات بوده اند و در زماني كه نه محل اقامتي و نه هتلي وجود داشت، درب منازل مردم كرمانشاه همواره به روي زوار عتبات و عالیات باز بوده است.

 

 مهرتاش در پایان گفت: استان کرمانشاه پنجم مرداد ماه جاری میزبان نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی خواهد بود.

کد خبر 1190681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha