زیرساخت های فرهنگی و هنری شهر ایلام مورد توجه ویژه قرار دارد

نادری با تاکید بر اهمیت توجه به زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر در شهر ایلام، گفت: تلاش خواهیم کرد که بخشی از این نیازها در سال جاری در حوزه اعتبارت تملک دارایی ها تامین اعتبار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار ایلام، ظهر امروز(۷ تیر) در بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام، اظهار کرد:  هر ساله در آستانه برنامه ریزی در حوزه زیرساخت های استان و توزیع اعتبارات تملک دارایی ها به منظور دستیابی به اطلاعات لازم در بحث اولویت ها و تلاش در راستای بهره وری هزینه ها و اعتبارات از زیرساخت های حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و هنری بازدید میدانی صورت می گیرد.

 

« عبدالصاحب نادری» با بیان اینکه در این راستا با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر و ایجاد بستر و زیرساخت های لازم در این حوزه  از مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی بازدید شد، افزود: امروز از مراکز اداری، کلاس های آموزشی و دفاتر انجمن های هنری و همچنین فعالیت های فرهنگی و هنری بازدید شد.

 

وی ابراز کرد:با توجه به قدمت  زیرساخت های مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام، نیاز است که این مجموعه و به ویژه زیرساخت های آن به روز رسانی و متناسب با نیازهای حوزه فرهنگی و هنری از امکانات و تجهیزات به روز برخوردار شود.

 

فرماندار ایلام گفت: تلاش خواهیم کرد که بخشی از این نیازها را امسال در حوزه اعتبارت تملک دارایی ها،دیده و تامین اعتبار لازم برای تجهیز و فراهم کردن زیرساخت لازم با تامین اعتبار  در کمیته برنامه ریزی شهرستان، لحاظ شود.

 

نادری اظهار کرد:  شهر ایلام به عنوان مرکز استان با توجه به ماهیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف به کل استان، به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند تامین اعتبارات لازم برای توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری است و  از طرفی هم دستگاه های متولی حوزه فرهنگ و هنر، متعدد هستند، تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد.

 

وی بیان کرد: در این راستا از زیرساخت های مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین کتابخانه های عمومی استان با حضور مسئولان، بازدید های میدانی انجام شده که البته بخشی از نیازهای این حوزه، طبیعتا باید در شورای برنامه ریزی استان با توجه به ماهیت خدمات رسانی و مرکزیت شهر ایلام  مورد ارزیابی و تامین اعتبار قرار گیرد.

 

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از این اعتبارات به ویژه در حوزه برج هنر استان تامین و در نظر گرفته شده است، در حوزه شهرستان نیز با توجه به کمییت و محدودیت هایی که وجود دارد با لحاظ اولویت هایی که وجود دارد به ویژه نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فعالیت های مستمر و اوقات فراغت، تلاش می کنیم که بخشی از این نیازها مرتفع شود.

 

کد خبر 1190753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha