طرح و الگوی پوشش اسلامی امروز در تولیدات داخلی مغفول مانده است

رضایی گفت: متاسفانه طرح و الگوی پوشش اسلامی امروز در تولیدات داخلی مغفول مانده و عدم تولید پوشاکی با سبک ایرانی-اسلامی سبب تحت الشعاع قرار گرفتن جامعه‌ ما از نظر فرهنگی و اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (سه شنبه 7 تیر) در بازدید میدانی از شهرک «شهید دستغیب» شیراز با حضور اصحاب رسانه که با هدف مطالبه ‌گری در جهاد تبیین برگزار شد، گفت: رسانه باید در احقاق حقوق کارگران پیشرو باشد و خواسته‌ ما از دستگاه‌ های مسئول این است که به موضوع معوقات مالی یک واحد تولیدی در این شهرک که در سال ۱۳۹۰ نیز به دلیل معوقات بانکی و بیکاری نیرو‌های متخصص در اوج تولید رو به افول رفت و در حین ناامیدی با کمک نهاد‌های انقلابی به چرخه تولید بازگشت، بار دیگر رسیدگی کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: رسیدگی به وضعیت این واحد تولیدی موجب بازگشت کارگرانی که سال‌ ها مشغول به کار بودند به پای چرخ خیاطی ‌ها خود و تولید پوشاک داخلی می شود و حل نشدن این جدال موجب آسیب در زندگی کارگران شده و به اقتصاد کشور لطمه می زند.

وی اضافه کرد: خودباوری در تولید پوشاک داخلی با نماد مشخص ایرانی دیده نمی‌ شود و این معضل به بازارهای، فروشی بازمی ‌گردد که توسط پوشاک وارداتی قبضه شده و یارای رقابت برای پوشاک ایرانی-اسلامی را ایجاد نمی‌ کنند.

رضایی تاکید کرد: متاسفانه طرح و الگوی پوشش اسلامی امروز در تولیدات داخلی مغفول مانده و عدم تولید پوشاکی با سبک ایرانی-اسلامی سبب تحت الشعاع قرار گرفتن جامعه‌ ما از نظر فرهنگی و اجتماعی شده است.

کد خبر 1190766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha