پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی کلنگ زنی شد

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی در روستای یشانسخی این دهستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پروژه آبرسانی دهستان شعیبیه غربی در راستای سند غدیر و در ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آبرسانی پایدار به بیش از 30 روستای دهستان شعیبیه غربی شهرستان شوشتر اجرا می‌شود.

 

«سردار محمود معین پور» در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به قرارگیری دهستان شعیبیه بین 2 رود دز و کرخه نباید شاهد مشکلات آبی در این منطقه باشیم.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: امید است با همکاری اداره آبفا استان خوزستان، سپاه حضرت ولیعصر (عج) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به زودی شاهد به جریان درآمدن دائمی آب آشامیدنی بهداشتی، پاک و سالم در این منطقه باشیم.

 

«مصطفی مجدی نسب» نیز در رابطه با مشخصات فنی این پروژه عنوان کرد: در راستای اجرای سند غدیر بناست موضوع آبرسانی به 34 روستای دهستان شعیبیه غربی شوشتر صورت پذیرد که بناست در فاز اول این پروژه تجهیز یک حلقه چاه و اتاقک های تاسیسان آن، خط انتقال به مخازن، لایروبی و بهسازی مخازن موجود و هشت کیلومتر خط انتقال از روستای یشانسخی به روستای عیله اجرایی شود.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: بناست در فازهای بعدی پروژه که به طول بیش از 50 کیلومتر در قطرهای مختلف لوله تا 160 میلی متر به مقصد روستای ابوالطیوراجرا می شود، در مجموع با احداث سه حلقه چاه، 2 مخزن با ظرفیت 1500 مترمکعب و 60 کیلومتر خط لوله، معضل آب شرب پایدار دهستان غربی شعیبیه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و همراهی مردم منطقه برطرف شود.

 

کد خبر 1190789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha