شهید بهشتی یک شخصیت بی نظیر بود که خدمات ایشان به اسلام و انقلاب بی نظیر است

حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت: شهید بهشتی یک شخصیت بی نظیر در ابعاد مختلف بود که خدمات ایشان به اسلام و انقلاب بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم »در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر و سالگرد شهادت سرداران شهید ملایر در مسجد صفی این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  گفت: شهید بهشتی یک شخصیت بی نظیر در ابعاد مختلف بود که خدمات ایشان به اسلام و انقلاب بی نظیر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: شهید بهشتی از نظر اخلاق،علم و معنویت، عرفان، تسلط به زبان‌های زنده دنیا، و.... برجسته و شاخص بودند و در مکتب علمایی بزرگ از جمله آیت الله بروجردی, علامه طباطبایی و امام خمینی کسب فیض کردند.

 

وی با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت بهشتی و 72 یار ایشان به عنوان روز و هفته قوه قضاییه تصریح کرد: شهید بهشتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وارد آموزش و پرورش شد،و  به همراه شهید باهنر، کتاب «شناخت اسلام» را تدوین کرد که در دوران دبیرستان قبل از انقلاب تدریس می شد.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه از جمله کتب ارزشمند ایشان   کتاب «آزادی و تربیت» است افزود: ایشان با نوشتن این کتاب که  رویکرد او تربیت و رشد در فضای آزاد بود جاذبه زیادی در بین نسل جوان ایجاد کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتصاب شهید بهشتی بعنوان عضو شورای انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: این شورا بعنوان یک نهاد برجسته و عالی، قوانین متناسب با تحول نظام وابسته و فاسد شاهنشاهی به نظام مستقل و عدالت محور جمهوری اسلامی را مصوب و ابلاغ کرد.

.وی  با اشاره به جایگاه، ایشان بعد از پیروزی انقلاب گفت: مهمترین انتصاب ایشان به عنوان رئیس قوه قضایه تحول عظیمی در نظام قضایی کشور ایجاد کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شخصیت برجسته ایشان باعث شد تا ایشان  مورد حسادت و کینه  دشمنان داخلی و دشمنان انقلاب و آمریکا قرار بگیرند تصریح کرد: جمله معروف ایشان که فرمود «آمریکا از ما عصبانی باش و از ابن عصبانیت بمیر » این جمله آمریکا را خرد کرد و عظمت و ابهت پوشالینش را به هم ریخت.

 

 وی با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی امروزبعد از 43 سال روز به روز بیشتر شده و این انقلاب با قدرت و صلابت در برابر آمریکا و استکبار ایستاده است گفت: هر روز شاهد نزول آمریکا و صعود و قدرت و اوج عظمت انقلاب اسلامی در جهان هستیم

 

حجت الاسلام مصباحی مقدم اضافه کرد: دیگر آمریکا مثل گذشته اثر گذاری و ابهت خود را در عرصه بین المللی و کشورهای دنیا به ویژه در منطقه خاور میانه ندارد.

 

وی افزود: لیبرال ها و منافقین از گروه هایی بودند که برای شکست شهید بهشتی با یکدیگر همراه شدند و آنقدر علیه او موضع گرفتند که کسی نمی توانست در محافل و مجالس از شهید بهشتی دفاع کند.

 وی گفت: شهید بهشتی تیری در قلب منافقین بود و آن قدرعلیه ایشان موضوع گرفتند و تلاش کردند و فضایی عمومی بدی علیه ایشان درست کردند و آخر هم ایشان را به شهادت رساندند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری با مقایسه سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب و فضای آن سالها با امروز گفت: دشمن با برنامه های مختلف فضایی به دور از شخصیت شهید بهشتی را در  جامعه ایجاد کره بودو امروز نیز همین فضا را اط طریق فضای مجازی و تبلیغات مسموم علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته و سعی در این دارد که خدمات انقلاب و دولت را وارونه نشان دهد.

 وی با  بیان اینکه می توان از شهادت شهید بهشتی برای امروز درس گرفت افزود: آنچه را دشمنان  در فضای مجازی و ماهواره و... دارند شبانه روز کار می کنند برای این است که  خدمات این دولت تخریب و دیده نشود.

 وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کار دولت سیزدهم خدمات زیادی در حوزه روابط خارجی و  بین المللی، حوزه صادرات، کنترل کرونا و پررداخت  استقراضی که از دولت گذشته باقی مانده و..  داشته گفت:  این خدمات موفق آمیز بوده است

وی  با بیان اینکه دشمنان اول شخصیت بعد جسم شهید بهشتی را به شهادت رساندند گفت: ملت  ایران ملتی بیدار و هشیار است و مقاومت و ایستادگیش در دنیا نظیری ندارد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در طی چهار دهه از پیروی انقلاب دشمن بحران  و توطه ها را پشت سر هم علیه ملت ایران داشته افزود:

ملت ایران صبور است و شایسته است که خدمند امروز ابن ملت را الگوی سایر ملتهای مسلمان و آزاده دنیا قرار داده است

وی با اشاره به اینکه امروز قدرتهای دنیا از جمله اسرائیل قدم به قدم به عقب می نشیند و به سمت زوال می رود گفت:   دستاوردهای این انقلاب در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فنآوری نظامی و فضایی و...و بی نظیر است

وی با تاکید بر اینکه کشور و  نظام انقلاب اسلامی ظرفیتها و پتانسیلهای بالایی را برای رشد و پیشرفت دارد گفت: درست است که مشکلات زیادی دارریم اما غالی این مردم همیشه و در همه صحنه ها پشت این نظام و اتقلاب هستند که نشان از بیداری و هوشیاری  این ملت دارد.

کد خبر 1190819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha