رویداد «دختران حاج قاسم» در گلستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام گرزین از برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» از «۱۵ تا ۱۷ تیرماه» در استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) بانوان رهبران این نهضت هستند و گواه آن نقش تعیین کننده و حساس بانوان در تاریخ اسلام به ویژه انقلاب اسلامی بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن به جایگاه و نقش حساس بانوان در جامعه اسلامی پی برده است و برای همین تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته تا بانوان را از نقش اثرگذار آنها دور کند.

 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات و به ویژه مدارس صدرای ولایت با هدف تقویت استعداد اجتماعی دختران ایران اسلامی و همچنین تریت کنشگران اجتماعی اهل دغدغه، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی زمانه و محیط اجتماعی، برنامه های مختلفی از جمله رویداد دختران حاج قاسم را برنامه ریزی کرده است.

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: در این رویداد به دنبال این هستیم تا دختران ما به عنوان کنشگران فعال اجتماعی تربیت شوند تا بتوانند مسائل و مشکلات پیرامونی خود را پیگیری و حل کنند.

 

وی اضافه کرد: حاج قاسم یکی از کنشگرترین فرد انقلابی و اسلامی و شخصیت کم نظیری در سده های اخیر بوده است. دختران ما با این نگاه و با الهام گیری از شخصیت حاج قاسم در میدان های اجتماعی، خدمات اجتماعی و نیازهای اجتماعی پا خواهند گذاشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اعلام کرد: رویداد دختران حاج قاسم روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیرماه به میزبانی گرگان برگزار می شود.

 

کد خبر 1190821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha