کانون های مساجد از توسعه یافته ترین شبکه های مذهبی و دینی است

فائزی گفت: یکی از توسعه یافته ترین شبکه های مذهبی و دینی، با انگیزه، پای کار نظام و انقلاب در استان، کانون های مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین فائزی» در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان که شب گذشته (سه شنبه ۷ تیر) در مسجد حسینی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در جنگ های سخت نفر، دسته، گروهان و لشکر داریم، تک تک شما نفر هستید و وقتی کانون مسجد و موسسه خوب تشکیل می شود، دسته را تشکیل داده و این دسته باید در دل گروهان عمل کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: این جلسه تشکیل شده تا بگوییم می خواهیم گروهان داشته باشیم و این همه دسته و مجموعه مردمی می خواهند جبهه شده و تشکیلات داشته باشند.

 

وی عنوان کرد:  در برش ملی هم این مجموعه گردان را تشکیل می دهد و وقتی بحث تمدن اسلامی مطرح است در مقیاس بزرگ لشکر شکل می گیرد که در عرصه جنگ نرم سربازی امام زمان (عج) را می کنند.

 

فائزی افزود: ما در انقلاب اسلامی 2 فردی تشکیلاتی را داریم یک شخصیت شهید بهشتی بود که اگر مشی ایشان را مطالعه کنیم می بینیم که  کار غیر تشکیلاتی را قبول نداشتند، شخصیت دیگری که ملتزم به کار تشکیلاتی باشد، مقام معظم رهبری است.

 

وی عنوان کرد: در این زمینه باید همت بزرگی شکل گیرد و عدد ۳۷۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان عدد کوچکی نیست و یکی از توسعه یافته ترین شبکه های مذهبی و دینی، با انگیزه، پای کار نظام و انقلاب در استان، کانون های مساجد است و هم عرض آن را نداریم به جز بسیج که کارکرد آن متفاوت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: کانون های مساجد به صورت مشخص در عرصه فرهنگ و هنر با نیروی پا به کار فعالیت دارند و چه بهتر از این می خواهیم و کار تشکیلاتی کشیدن از این شبکه ان شاالله با امضای این تفاهم نامه و با همتی که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کانون های مساجد وجود دارد، محقق شود.

 

کد خبر 1190833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha