اهدای زمین برای احداث پایگاه سلامت در یکی از مناطق کم برخوردارآران و بیدگل

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اهدای یک قطعه زمین به منظور احداث پایگاه سلامت در یکی از مناطق کم برخوردار آران و بیدگل خبر داد.

دکتر علیرضا مفرح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یک قطعه زمین به متراژ یک هزار و هشتصد متر مربع توسط خیّر سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اهدا شد.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این قطعه زمین به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال به انضمام امتیازات آب، برق، گاز، تلفن و ساختمان های موجود در آن را به منظور احداث پایگاه سلامت در منطقه کم برخوردار یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل به دانشگاه هبه شده است.

مفرح با بیان این موضوع که این خیّر سلامت خواستار گمنام بودن نام خود در این اقدام بوده است افزود : گام برداشتن خیرین سلامت در گره گشایی از مشکلات بیماران حوزه سلامت توفیقی الهی است که خداوند به اهالی سخاوت و معنویت عنایت می‌کند.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: خیّرین سلامت انسان‌ هایی وارسته هستند که با عمل خیر، نوع‌ دوستی، ایثار و بذل مال خود، مفاهیم والای انسانیت را در جامعه ترویج می‌دهند.

مفرح ادامه داد: عالم تجلی‌گر محبت خداست؛ از این رو خدمت به انسان‌ها یکی از مظاهر صفات الهی و مصداق باقیات الصالحات در نزد پروردگار متعال مي باشد.

 

 

کد خبر 1190837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha