کارگاه آموزشی گلیم بافی توسط کانون «یاوران ظهور» روستای دوراهان برپا شد

فولادی گفت: کارگاه آموزشی چوقا و گلیم بافی توسط کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور» روستای دوراهان با حضور بانوان علاقه مند و عضو کانون برپا شد.

«آرزو فولادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه آموزشی چوقا و گلیم بافی توسط کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور» روستای دوراهان با حضور بانوان علاقه مند و عضو کانون برپا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور» مسجد امام رضا (ع) روستای دوراهان ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در طول سال به دلیل استقبال ویژه خواهران عضو کانون با دعوت از یکی از اساتید مجرب برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: بعد از تولید صنایع دستی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور»، آثار و تولیدات در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

فولادی تصریح کرد: تنوع در صنایع تولیدی نشان می دهد که استعدادهای بسیار خوبی برای شکوفایی وجود دارد و این آموزش ها تاثیر سازنده ای داشته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور» مسجد امام رضا (ع) روستای دوراهان ادامه داد: تشویق و ترغیب اعضای کانون فرهنگی هنری «یاوران ظهور» به سمت صنایع دستی و کشف استعداد از اهداف برپایی این کارگاه آموزشی است.

 

وی برگزاری کلاس های مشاوره، آموزش خانواده، مقابله با اعتیاد و.. را از دیگر فعالیت ها این کانون دانست و گفت: در این زمینه، آموزش ها برای همه مردم و اعضای کانون بوده است.

 

کد خبر 1190857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha