دشمن به دنبال تخریب مسئولان انقلابی است

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تخریب مسئولین انقلابی به خصوص در این دولت است، گفت: دشمن می خواهد تا مردم را رو در رو با دولت کند و باعث نارضایتی های در نظام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» امروز (8 تیر) در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بشرویه اظهار داشت: تمامی مناسبت های اسلامی و انقلاب ما،همه ریشه در اسلام ناب دارد و برای ما قابل احترام است و همه باید این مراسمات و مناسبت ها را باشکوه برگزار کنیم.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مردم ولایی شهرستان بشرویه در تمامی مناسبت ها و صحنه ها همچون همه مردم ایران اسلامی ثابت کردند پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه تشییع با شکوه سردار دلها یک حماسه بزرگ بود، افزود: دشمن از این شکوه ها و وحدت بین مردم و انقلاب هراسان است و برای همین تنها دلخوشی دشمن یک لحظه غفلت و نارضایتی عده ای حتی اندک مردم از نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تخریب مسئولین انقلابی به خصوص در این دولت است، ادامه داد: دشمن می خواهد تا مردم را رو در رو با دولت کند و باعث نارضایتی های در نظام شود.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان داشت: هرگاه ما لحظه ای از انقلاب و ‌نظام غفلت کردیم و پایمان لغزید دشمن سریعا ورود کرد و ‌ضرباتی هم به ما وارد کرد از جمله اقتصاد، کانون خانواده و مراسمات را تحت شعاع قرار داد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک امر بسیار مهم و واجب است، افزود: آنچه مهم است باید همه اعضای ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر کمک کار دستگاه های نظارتی و‌ مسئولین باشند چرا که هجمه های دشمن متاسفانه چه در فضای مجازی و حقیقی بیشتر از قبل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید همه ما آسیب شناسی را در اولویت قراردهیم و تک تک آسیب ها را ابتدا شناسایی و برای هر کدام کارگروه تخصصی فنی بگذاریم که از مرکز استان این امر شروع و برای دیگر شهرستان ها ابلاغ شده است.

 

 

کد خبر 1190858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha