۳۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان طرح «نشاط معنوی»

حجت الاسلام رحیمی گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت از ابتدای تیر تا ۶ مردادماه ۳۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان برگزاری طرح «نشاط معنوی» با حضور ۲۴ مبلغ بومی و غیربومی هستند.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح نشاط معنوی یکی از طرح هایی است که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت غنی سازی اوقات فراغت در بقاع متبرکه برگزار می کند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح «نشاط معنوی» در ۳۶ بقعه متبرکه استان اجرا می شود، گفت: در راستای اجرای این طرح از ظرفیت 11 مبلغ اعزامی از قم و 13 مبلغ بومی خراسان جنوبی استفاده خواهد شد.

 

وی به اهداف اجرای طرح «نشاط معنوی» اشاره کرد و گفت: از جمله مهم ترین اهداف این طرح می توان به ترویج معارف اسلامی با استفاده از ظرفیت اوقات فراغت، استفاده از ابزارهای جذاب برای ارتباط گیری موثر و زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام رحیمی در ادامه بیان کرد: استفاده از ظرفیت و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در نقاط مختلف و مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان از دیگر اهداف اجرای طرح «نشاط معنوی» است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در خصوص زمان برگزاری این طرح عنوان داشت: زمان اجرای این طرح از اول تیرماه آغاز شده است و تا 6 مردادماه همزمان با ابتدای ماه محرم ادامه خواهد داشت.

 

وی با توجه به اینکه مخاطبان این برنامه 8 تا 18 سال هستند، گفت: در این طرح کلاس هایی از جمله معارفی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام و مهارت افزایی در زمینه های مختلف از جمله کنترل خشم و حل موثر و مدیریت زندگی و آموزش های فنی و هنری و مهارتی و نقاشی عروسک بافی و خوشنویسی و آموزش کامپیوتر سرود و تواشیح و غیره اجرا می شود.

کد خبر 1190867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha