ارائه ۱۹ هزار خدمت به حجاج ايرانی

دكتر مرعشی با بیان این که کیفیت بالای خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده از سوی ایران مورد تایید وزارت بهداشت عربستان قرارگرفت، از ارائه ۱۹ هزار خدمت تا صبح امروز به حجاج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در شهر مدینه تاکنون 4800 ویزیت، 1900 مورد تزریق و 200 فقره سرم تراپی توسط تیم های اعزامی پزشكي صورت گرفته و ديروز 4 نفر از حجاج كشورمان جهت درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام شدند.

 دكتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائرین حج 1401 افزود: در شهرمکه هم تاكنون 3509 نفر از زائرین ویزیت شده و به 1232 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده است. همچنين تاکنون 39 نفر از زائران در بیمارستان جهت درمان های تخصصی بستری شدند و به سه هزار و 452 نفر خدمات دارویی از طریق داروخانه هلال احمر ارائه شده است.


این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با اشاره به اينكه خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی به زائرین ارائه می شود، گفت: در مجموع از ابتدای آغاز مراسم حج 1401 تاکنون 19 هزار خدمت به حجاج ارائه شده و خوشبختانه مشکل خاصی برای زائرین بوجود نیامده است.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران خدمات بهداشتی و درمانی منحصربفردی در مراسم حج 1401 به حاجیان ارائه می دهد، گفت: نمايندگان وزارت بهداشت عربستان در روزهای اخیر از نحوه ارائه خدمات بهداشتی  درمانی از سوی مراکز درمانی هلال احمر بازدید نموده و ضمن ابراز رضایت خود اين خدمات را بدون نقص توصيف كردند.

کد خبر 1190910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha