دوره توانمندسازی مدیران علمی نواحی سپاه در سطح استان فارس برگزار شد

قاسمی گفت: دوره ۲ روزه توانمندسازی برای مدیران علمی نواحی سپاه در سطح استان فارس در شیراز و با حضور بیش از ۸۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا قاسمی»، امروز (چهارشنبه 8 تیر) با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی مدیران نواحی و فرماندهان پایگاه های علمی فارس در جمع خبرنگاران گفت: این دوره 2 روزه در روزهای 6 و 7 تیر در شیراز با حضور بیش از 80 نفر برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج علمی فارس افزود: هدف از برگزاری دوره توانمندسازی این است که مدیران علمی و فرماندهان پایگاه های علمی باید ضمن آگاهی از آخرین اخبار و تحولات روز دنیا، خود را به مکانیزم ها و ابزارهای بروز دنیا مسلح کنند.

وی با تاکید بر شعار سال مبنی بر تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان عنوان کرد: این دوره هر ساله برای مدیران علمی نواحی سپاه در سطح استان فارس برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد: امسال برگزاری این دوره توانمندسازی نسبت به سال های قبل متفاوت تر بوده و تلاش شده ضمن فاصله گرفتن از کلیشه ها، سرفصل ها و مباحث کاربردی و نیاز روز مدیران علمی در دستور کار باشد و بیشتر به سوی واقعیت ها برویم.

وی اضافه کرد: برای برگزاری دوره توانمندسازی مدیران علمی نواحی و فرماندهان پایگاه های علمی سطح استان فارس بیش از 2 ماه برنامه ریزی کرده بودیم.

قاسمی اعلام کرد: از پنج زون علمی شاخص شهر شیراز، پارک علم و فناوری استان فارس، شهرک بزرگ صنعتی شیراز، برج پژوهشی «محمد رسول الله (ص)»، کارخانه نوآوری و پردیس شرکت های دانش بنیان توسط مدیران و فرماندهان پایگاه های علمی در طی این دوره بازدید علمی انجام شد تا در سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی با فرآیند تبدیل ایده به یک شرکت و مشکلات آشنا شوند.

وی ضمن اشاره به چشم انداز کشور در حوزه علم و فناوری نیز گفت: چشم انداز اصلی کشور قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور قدرتمند در حوزه علم و فناوری است و پایگاه های علمی با حضور جوانان نخبه و توانمند از ابزارهای توانمند این حوزه است.

کد خبر 1190924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha