بازدید مدیر ستاد فهما چهارمحال و بختیاری از کانون ‌های مساجد شهرستان سامان

مظاهری در جريان برگزاری سومين دوره طرح رصد و پايش از کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری از کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان بازديد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در بازدید از کانون ‌های مساجد شهرستان سامان که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان و کارشناسان ستادی استان برگزار شد، اظهار داشت: سومين دوره طرح رصد و پايش کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری است که در شهرستان سامان اجرا شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه بر هماهنگی بیشتر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.

 

وی اظهار داشت:  رابطین فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تا پایان اجرای رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۱ برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد تلاش کنند.

 

مظاهری افزود: مدیران و رابطان محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد برای دریافت حمایت های مادی و معنوی باید نسبت به برگزاری فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد در قالب برنامه های سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در رواق های 12گانه رویداد ملی فهما اقدام کنند.  

 

وی افزود: طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری سال ۱۴۰۱ به منظور پویایی هرچه بیشتر کانون ها و پیگیری برای حضور حداکثری بچه های مسجد در رویداد ملی فهما سال جاری با بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ابتدای سال آغاز شده است و بازدید از کانون های فرهنگی هنری سایر شهرستان ها در آینده انجام می شود.  

 

گفتنی است: در مساجد چهارمحال و بختیاری تاکنون ۴۵۲ باب کانون فرهنگی هنری فعالیت می کنند که در شهرستان سامان ۳۱ باب کانون شامل ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری روستایی و ۷ باب کانون فرهنگی هنری شهری تاسیس شده است.

 

خاطرنشان می شود: در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان، علاوه بر حضور مدیرمسئول و کادر کانون، ائمه محترم جماعات مساجد، هیئت امنا و سایر ارکان مساجد حضور داشتند.

 

کد خبر 1190926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha