۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در کانون های مساجد اجرایی می شود

آمون گفت: ۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج با مشارکت فعالان کانون های مساجد برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه اجرایی می شود.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 7 عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج با مشارکت فعالان کانون های مساجد برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری سلسله جسله های مشاوره «سبک زندگی و خانواده» ویژه خواهران با مشارکت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله این برنامه ها است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: همایش «تا ساحل آرامش» همزمان با هفته ازدواج با حضور فعالان کانون های مساجد نیز برپا خواهد شد.

 

آمون خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی دینی» توسط کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) با حضور حجت الاسلام خواسته از دیگر برنامه ها است.

 

وی اظهار داشت: برنامه ارتقا «سلامت زنان با محوریت مشاوره درمان در حوزه زنان و جمعیت» نیز با مربیگری خانم بایرامی و با مشارکت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) و کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کارگاه «پیشگامان آینده» با موضوع آموزش پیش از ازدواج، کارگاه «نسل فاطمی» با موضوع تربیت فرزند، و کارگاه «پیوند بی کران» با موضوع روابط بین زوجین نیز به همت فعالان کانون ها مساجد به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

 

آمون تاکید کرد: نهادهای همچون تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه نیز در این برنامه ها مشارکت خواهند داشت و تلاش می کنیم تا فرهنگ صحیح ازدواج آسان و آگاهانه را به نسل جوان منتقل کنیم.

 

کد خبر 1190977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha