بازدید رئیس سازمان زندان‌های کل کشور از مسجد امام رضا(ع)

رئیس سازمان زندان‌های کل کشور در بازدید از مسجد امام رضا(ع)، تاکید کرد: کتابخانه‌های مساجد و سایر کتابخانه‌های کشور باید با به‌روزرسانی منابع خود، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ مطالعه در میان مردم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی سیفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان های کل کشور، در روز پایانی هفته قوه قضائیه از مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، شهرک اکباتان، خیابان سیفی) بازید کرد، یادآور شد: ایشان از کتابخانه، مرکز قرآنی، پایگاه بسیج و واحد فرهنگی این مسجد بازدید کرد.

 

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) افزود: رئیس سازمان زندان های کل کشور در جریان این بازدید، ضمن ابراز رضایت از وضعیت مطلوب کتابخانه این مسجد، تاکید کرد: کتابخانه های مساجد و سایر کتابخانه های کشور باید با به روزرسانی منابع خود، زمینه ساز ترویج فرهنگ مطالعه در میان مردم شوند.

 

وی اضافه کرد: محمدی همچنین در ارتباط چهره به چهره با مردم، پاسخگوی سوالات مردم در حوزه قضائی و زندان بانی شد و از فعالان مسجد امام رضا (ع) درخواست کرد که با دعوت از سایر مسئولان و مدیران دستگاه قضا در کاهش حل مشکلات مردم موثر باشند.

 

سیفی در ادامه با بیان اینکه طی چند ماهی که از حضور وی در مسجد امام رضا (ع) می گذرد، مرکز مشاوره حقوقی این مسجد را فعال کرده است، گفت: ما همه روزه پس از اقامه نماز مغرب و عشا مشاوره حقوقی و قضائی به مردم ارائه می دهیم.

کد خبر 1190986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha