اختصاص بیش از یک میلیارد ریال معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گازبها به اقشار ویژه فارس

میدانشاهی گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه فارس در سه ماهه نخست سال جاری در خصوص معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گازبها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر میدانشاهی»، امروز (چهارشنبه 8 تیر) از معافیت های اقشار ویژه از هزینه های انشعاب و گاز مصرفی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در طرح هایی که برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه در این حوزه اجرایی می شود، 333 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 61 مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با 701 میلیون ریال و 127 میلیون ریال از بیشترین بخشودگی ها در بخش هزینه انشعاب و گازبها در بهار امسال برخوردار شده اند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس افزود: بدین ترتیب در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون  ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه فارس در سه ماهه نخست سال جاری در خصوص معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گازبها اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: با هدف عمل به تکلیف قانونی برای ارائه معافیت به مراکز مذهبی استان نیز، مساجد شهری و روستایی، حسینیه ها، حوزه های علمیه و رده های پایگاه های بسیج از بخشودگی های قانونی در خصوص انشعاب و گازبها بهره مند شده اند.

میدانشاهی اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز به جانبازان زیر  25درصد، 63 میلیون ریال و جانبازان بالای 25درصد، 46 میلیون ریال معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گازبها اختصاص یافته است.

وی گفت: برای معافیت یادگاران دفاع مقدس نیز، رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه از 54 میلیون ریال بخشودگی هزینه انشعاب و گازبهای مصرفی برخوردار شده اند و این بخشودگی برای آزادگان، همسران، فرزندان، والدین شهدا، اسرا و مفقود الاثرها معادل 40 میلیون ریال بوده است.

کد خبر 1191002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha