قصه گویی جزء مهمترین و  اساسی ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضوری خواهد بود، گفت: قصه گویی جزء مهمترین و اساسی ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «معصومه هادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: در تابستان امسال کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  سراسر استان حضور خواهند داشت.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به فعالیت های تابستانه مراکز کانون در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و  بلوچستان با 62 فعالیت کتاب محور و با داشتن 30 مرکز ثابت، سیار و پستی، با استفاده از کادری متخصص در حوزه های فرهنگی ،هنری و ادبی انجام وظیفه می کند.

 

هادی یادآور شد:فعالیت های کانون به صورت  تخصصی در بخش های فرهنگی، گرایش های هنری و  گرایش های ادبی شامل حافظ خوانی، شاهنامه خوانی،  نظامی خوانی، مولوی خوانی، خوانش متون کهن،  داستان نویسی،   در بخش هنری مانند سفالگری، نقاشی ، خوشنویسی و شعر ، نمایش و سرود در حال برگزاری و بخش های انمیشین و نمایش فیلم از بخش های جذابی است که  ما امسال در تابستان به صورت ویژه انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه قصه گویی جزء مهمترین و  اساسی ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، ادامه داد:  جشنواره بین المللی قصه گویی دو سالانه برگزار می شود که این امر سبب می شود که کودکان تقویت  شوند و آمادگی شرکت در این جشنواره ها را پیدا می کنند که در سال گذشته دو نفر از استان سیستان و بلوچستان  برای حضور در جشنواره بین المللی قصه گویی دعوت شدند.   

 

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تابستان امسال با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جان دوباره به مراکز دمیده شد. 

کد خبر 1191083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha