یادمان شهدای گمنام نشانه الگو پذیری از شهدا است

منعمی، با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام نشانه الگو پذیری از شهدا است، گفت: احداث یادمان شهدای گمنام در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مجید منعمی»، امروز(8تیر)، در جلسه ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر اشترینان، بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان بروجرد باید نمایان باشد.

 

فرماندار بروجرد با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام در شهرستان نشانه الگو پذیری از شهدا است، افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه و لازمه ادامه راه انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه فاصله گرفتن از شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب است، گفت: با برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت ها باید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت.

 

منعمی اظهارکرد: تکریم خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا و توجه به فضاهای خاطر انگیز یادمان شهدا از راهکارهایی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی به وظایف شهرداری و شورای شهر در نصب یادمان شهدا اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر باید برای یادمان شهدای گمنام اقدامات لازم را انجام دهند.

 

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت باید مسئولان اقدامات لازم را برای احداث یادمان شهدای گمنام اشترینان انجام دهند.

کد خبر 1191117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha