دشمن  با نفاق، شایعه ‌پراکنی و ناامید کردن مردم سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارد

حجت الاسلام مرتضوی مقدم گفت: دشمن امروز متوجه اقتدار ماست و با نفاق، شایعه ‌پراکنی و ناامید کردن مردم و ترور شخصیتی چهره‌های انقلابی سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید احمد مرتضوی مقدم»، امروز (چهارشنبه 8 تیر) در همایش «ناگفته‌ های حزب با بازخوانی پرونده حادثه تروریستی انفجار حزب جمهوری اسلامی و مسجد «ابوذر» که در شیراز برگزار شد، گفت: نفاق، منشا حادثه تیرماه سال 1360 است و در صدر اسلام نیز در جنگ «احد» عده زیادی از منافقین حضور داشتند و برای تضعیف روحیه مسلمانان اقداماتی انجام دادند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: پیامبر (ص) همیشه نسبت به نفاق هشدار می دادند و منافقان پس از رسول خدا (ص) برای امام علی (ع) فرصت عمل نگذاشتند و در جنگ «صفین» با بالا بردن قرآن این نفاق را نشان دادند.

وی اضافه کرد: هر زمان اسلام و یک حکومت با پایه‌ های محکم قدرت بگیرد، نفاق نیز خود را نشان می‌ دهد و هر زمان یک جریان رشدگرا و بیدارگر بروز ‌کند شاهد نفاق می شویم و  انقلاب اسلامی به عنوان یک جریان رشدگرا و بیدارگرا نیز همواره مورد نفاق قرار گرفته است.

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: در جنگ تحمیلی، چهره نفاق را دیدیم و اقدام به ترورهای بسیار در ایران نمونه آن سات که حادثه تیرماه 60 نمونه آن است  اما بصیرت و حضور مردم نفاق را خنثی کرد و کشور را از جریان نفاق نجات داد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم ادامه داد: وجود رهبری امام راحل (ره) به عنوان یک قطب بر کشور نیز حاکم بود که کشور را از تلاطم‌ ها نجات داد و امروز 43 سال از انقلاب می ‌گذرد و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، راه امام (ره) را با صلابت ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: دشمن امروز متوجه اقتدار ماست و با نفاق، شایعه ‌پراکنی و ناامید کردن مردم و ترور شخصیتی چهره‌های انقلابی سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: استقلال یعنی وقتی رای صادر شد، سفارشات در این رای بی اثر باشند و به این شکل می توانیم ادعا دشاته باشیم که قوه قضائیه و قاضی مستقل است و تنها از قانون و خدا خط می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دیوان عالی یک مرجع عالی بوده و رسیدگی ‌ها در آن طبق قانون است و دیوان عالی جای اعمال نفوذ نیست.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به پرونده قتل شهید «رنجبر» عنوان کرد: نیز گفت: به زودی درباره این پرونده تصمیم‌ گیری خواهد شد.

وی گفت: دادگستری فارس از موفق ‌ترین دادگستری‌‌ های کشور است و  تلاش دادگستری موجب کاهش بار دیوان عالی کشور می شود.

کد خبر 1191130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha