کانون های مساجد دربحث ترویج  سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند

قلندری گفت: امروزه دشمن تا درب منازل یکایک ما رسیده است و نسل جدید از حملات سایبری و مجازی دشمن در امان نیست و لذا کانون های مساجد در بحث ترویج سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ما در بخش خوراک فرهنگی برای نسل جدید با توجه به وجود فضای مجازی امروزه با مشکلات جدی روبرو هستیم و نباید با نادیده گرفتن برخی از موارد از این امر غافل شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: دغدغه اصلی فعالان کانون های مساجد انس و الفت بیش از پیش کودکان و نوجوانان با مساجد و تربیت دینی باشد و در این بخش متناسب با منطقه و محله ارائه و خوراک فرهنگی و دینی ارائه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه بچه مسجدی ها بیش از همه در قبال نسل جددی مسئول هستند و نباید با شانه خالی کردن از این امر مهم فضای کار به دشمن داده شود و لذا باید در تابستان که زمان مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی است در این بخش با برنامه ورود کرده و سبک زندگی اسلامی و دینی را در جامه برای ایمن سازی نسل جدید از توطئه های فرهنگی دشمن رواج دهند.

 

قلندری گفت: امروزه دشمن تا درب منازل یکایک ما رسیده است و نسل جدید از حملات سایبری و مجازی دشمن در امان نیست و لذا کانون مساجد در سبک زندگی اسلامی دغدغه مند وارد شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: باید از ظرفیت های مختلف در مساجد و کانون مساجد و ائمه جماعات برای نهادینه کردن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده شود.

 

وی یادآور شد: استفاده از توان امام جماعت و کارشناسان دینی، اطلاع رسانی چهره به چهره، تجهيز كتابخانه هاي مساجد و آموزش نيروي انساني در این بخش می تواند زمینه ساز ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد.

کد خبر 1191131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha