۳ هزار و ۵۰۰ سند تک برگ در شهرستان دهلران صادر شد

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران گفت: سال گذشته تعداد سه هزار و ۵۰۰ فقره سند تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

«علی پیری» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزار شبستان در ایلام، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۸۰۴ فقره سند دولتی و بقیه اسناد عادی و عمومی است.

 

وی داشتن هولوگرام امنیتی، کاهش جعل سند، نقشه ملک به بصورت جدا و با خیابان های اطراف، کد پستی و ایجاد بارکد را از مهم ترین مزایای سند تک برگ برشمرد و افزود: پارسال همچنین یک هزار و ۱۸۳ مورد معاملات ثبتی در این شهرستان انجام شده است.

 

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران تاکید کرد: تعداد ۳۶۱ فقره پرونده اجرایی در واحد اجرای اسناد رسمی شهرستان تشکیل و ۵۸۲ فقره پرونده اجرایی مختومه شد.

 

پیری با اشاره به اینکه مدت یاد شده ۴۲۶ فقره سند دفترچه ای در این شهرستان به سند تک برگ تبدیل شده است، اضافه کرد: تعداد ۸۳۳ فقره سند تک برگی نیز به سند تک برگ تعویض شده است.

 

وی از شهروندان و ادارت دولتی که تاکنون موفق به دریافت سند تک برگ نشده اند خواست نسبت  به تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ اقدام کنند.

 

رییس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران یادآور شد: در بازه زمانی مذکور تعداد ۷۸ فقر سند کاداستر اراضی ملی به میزان ۱۹۰ هزار هکتار در شهرستان انجام شده و سند تک برگ آنها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل ها و مرتع کشور صادر شده است.

کد خبر 1191183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha