نشست گفتمان نماز توسط کانون «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان برگزار شد

سليمی ناغانی گفت: فصل دوم سلسله گفتمان های نماز و شیوه های دعوت نوجوانان و جوانان به نماز در مساجد به میزبانی کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان با حضور ویژه مادران و دختران برگزار شد.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فصل دوم سلسله گفتمان های نماز و شیوه های دعوت نوجوانان و جوانان به نماز در مساجد به میزبانی کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان با حضور ویژه مادران و دختران در سالن کانون هنری فرهنگی «اندیشه» وابسته به آموزش و پرورش برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: این نشست با حضور حجت الاسلام «محمد کریمی» مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: در این ویژه برنامه ۳۰ نفر از مادران و دختران عضو کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان حضور داشتند.

 

سلسله گفتمان‌های «شيوه‌ های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و با همکاری ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

سلسله گفتمان های «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» با موضوعات آشنایی مدیران و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با نقش ها و مسئولیت های فردی و اجتماعی در دعوت نسل نو به نماز، شیوه های دعوت به نماز، آثار و کارکرد های نماز فردی و اجتماعی و تبادل تجربیات در شیوه های دعوت نسل نو به نماز، بررسی تربیت دینی در خانه، مدرسه، مسجد و شناخت آسیب ها و ارائه راهکارهای مرتبط و پاسخگویی به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان در حوزه نماز برگزار می شود.

 

این سلسله گفتمان ها با هدف ایجاد زمینه هم افزایی و تعامل بین دست اندرکاران طرح «پیوند مسجد، خانه و مدرسه» و ارتقای سطح دانش و مهارت افزایی «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» و بهره گیری از پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز هر هفته در یکی از کانون های فرهنگی هنری منتخب به صورت حضوری از ابتدای فصل تابستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1191258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha