تکمیل سالن آمفی تئاتر خوسف نیازمند ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار است

رمضانی گفت: سالن آمفی تئاتر خوسف که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای تکمیل نیازمند ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، استاندار خراسان جنوبی امروز (9 تیر) به همراه نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی از سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف بازدید کردند.

 

«محمود رمضانی»، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جریان این بازدید اظهار کرد: سالن آمفی تئاتر با برآورد کنونی هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

 

وی با  بیان اینکه محوطه سالن آمفی تئاتر خوسف هم نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است، افزود: اگر این اعتبار نقد باشد می توان انتظار داشت پروژه تکمیل شود در غیر اینصورت با در نظر گرفتن اوراق قرضه، نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است.

 

رمضانی تصریح کرد: سالن آمفی تئاتر خوسف برای تجهیزات هم نیازمند هفت میلیارد تومان اعتبار است که تجهیزات سالن را بعد از تکمیل ساختمان، وزارت فرهنگ و ارشاد متقبل می شود.

 

وی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی سالن آمفی تئاتر خوسف خبر داد و افزود: این سالن از سال 93 شروع شده که از سال 98 برای تکمیل به اداره کل نوسازی مدارس تحویل شده است.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این پروژه هزار متر مربع است که برای تکمیل نیازمند اعتبارات ویژه است.

 

در این بازدید استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل آن قول مساعد داد و گفت: این پروژه جزو متمم های سفر رئیس جمهور گنجانده می شود.

 

کد خبر 1191267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha