تسهیلات مسکن جانبازان و ایثارگران بر اساس اولویت پرداخت می شود

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: تسهیلات مسکن جانبازان و ایثارگران بر اساس بازدید و اولویت پرداخت می شود.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: معرفی و پرداخت تسهیلات بر اساس بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدا و جانبازان صورت می گیرد که علاوه بر ساخت و ساز تسهیلات مسکن امسال برای مناسب سازی به سه نفر هر کدام به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و دو نفر تعمیرات به همین میزان پرداخت شده است.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان در خصوص روند ارائه تسهیلات مسکن بیان کرد: ایثارگران ابتدا باید در سیستم اینترنتی ثبت‌نام کرده و پس از تعیین اولویت و اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران به دفاتر مربوطه مراجعه تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

رازقی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۴ فقره تسهیلات مسکن برای جانبازان و ایثارگران این شهرستان به بانک معرفی شده است.

 

وی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات برای هر متقاضی، دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت ساخت و ساز با کارمزد چهاردرصد و بازپرداخت ۲۰ ساله انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: در حوزه بنیاد شهید در بخش‌های مختلفی از جمله فرهنگی، آموزشی، سلامت و درمان به ایثارگران خدمات ارائه می‌شود که در بخش مسکن نیز معمولاً در قالب تسهیلات مسکن و یا زمین به ایثارگران خدمات ارائه می‌شود.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

کد خبر 1191303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha