جانبازان شیمیایی سند مظلومیت ملت ایران هستند

قاضی زاده هاشمی گفت: جانبازان شیمیایی علاوه بر این که نماد عزت ملت ایران هستند سند مظلومیت ملتی هستند که دشمنان آنها معتقد به هیچ اصول اخلاقی نبودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیرحسین قاضی زاده» امروز پنجشنبه (۹ تیر) در دومین همایش تکریم جانبازان شیمیایی در مشهد با بیان اینکه حملات شیمیایی در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده چهره مزورانه دشمنان و مظلومیت جانبازان شیمیایی ایران است؛ افزود: جانبازان شیمیایی علاوه بر این که نماد عزت ملت ایران هستند سند مظلومیت ملتی هستند که دشمنان آنها معتقد به هیچ اصول اخلاقی نبودند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این جنایات علیه رزمندگان ما در دوره ای اتفاق افتاد که کنوانسیونهای بین المللی مصوب و مستقر شده بود و بازرسان آنها در منطقه جنگی ما حضور یافتند و نمونه برداری کردند و جنایات صدام را اثبات کردند اما مجامع بین المللی کوچکترین اقدامی علیه این جنایات انجام ندادند.

 

وی گفت: صدام با ادعای اختلاف مرزی جنگی را با کشورمان آغاز کرد و بعد برای توسعه جنگ به داخل خاک ایران از هر ابزار مجاز و غیر مجازی بهره گرفت.

 

قاضی زاده هاشمی افزود: اما زمانی که صدام به کویت حمله کرد بلافاصله همان مجامع بین المللی با او مقابله و او را به شدت تنبیه کردند که این عملکرد استانداردهای دوگانه اربابان جهان را نشان می دهد که اگر همراهشان بودی مجاز به هر جنایتی هستی.

کد خبر 1191313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha