به دنبال معرفی جایگاه علمی و اخلاقی آیت الله«محمد کوهستانی» هستیم

جوادی برگزاری همایش را فرصتی برای شناساندن جایگاه علمی، اخلاقی آیت الله العظمی کوهستانی به جامعه امروز دانست و گفت: پرداختن به چنین رویدادهای فاخر علمی و فرهنگی از وظایف مهم و ذاتی دستگاهای فرهنگی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «حسین جوادی» صبح امروز(۹تیر) در پیش کنگره همایش ملی بزرگداشت "حضرت آیت اله العظمی  شیخ محمد کوهستانی" در مشهد مقدس، ضمن تشریح فرآیند برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی(ره) به میزبانی شهرستان بهشهر اظهار کرد: این همایش ملی با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حمایت و مشارکت  سایر مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به مشارکت علمی چندین مرکز مهم حوزوی و دانشگاهی در روند برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که مقدمات برگزاری پیش همایش در مشهدمقدس با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس انجام شده و امروز در سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی برای پاسداشت آیت الله شیخ «محمد کوهستانی» رحمت الله علیه گردهم آمده ایم.

 

وی، حضور ارزشمند شخصیت های کشوری و استانی و جمعی از فرهیختگان و استادان علوم دینی و معرفتی ، همچنین خانواده آیت الله کوهستانی در این همایش را گرامی داشت و گفت: قددران همراهی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برای برپایی پیش همایش ملی آیت الله «محمد کوهستانی» در مشهد مقدس هستیم.

 

جوادی برگزاری این همایش را فرصتی برای شناساندن جایگاه علمی، اخلاقی آیت الله العظمی کوهستانی به جامعه امروز دانست و تصریح کرد: پرداختن به چنین رویدادهای فاخر علمی و فرهنگی از وظایف مهم و ذاتی دستگاهای فرهنگی و دینی است.

 

وی افزود : بنا داریم از غرب تا شرق مازندران برای معرفی چهره های گرانسنگ علمی و دینی دیار علویان همایش های در خور شان علمای این خطه از شمال کشور برگزار کنیم.

 

جوادی یادآورشد: تلاش داریم همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی آبان ماه سال جاری به بهترین نحو ممکن و در خور شان این عالم پارسا برگزار شود.

کد خبر 1191342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha