رئیس سازمان بسیج مستضعفین وارد ایلام شد/ راه شهدا ادامه دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت ۱۰ تیرماه، سالروز آزادسازی مهران با استقبال مسئولان اجرایی و فرهنگی ایلام، وارد استان ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز(۹ تیر) برای حضور در آئین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران با استقبال رسمی، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و  بهرام نیا، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرای استان از طریق فرودگاه شهدا ایلام وارد این استان شد.

 

دیدار با خانواده معزز شهدا،  حضور در مراسم اهدای  ۲۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی به همت بسیچیان استان ایلام، دیدار با مسئولان استان و حضور در آئین سالروز آزادسازی مهران از برنامه های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان ایلام است.

 

سردار سلیمانی در بدو ورود به استان با همراه جمعی از مسئولان استان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا،  با خانواده شهید فرجی دیدار کرد.

 

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند، اظهار کرد: مسیر شهدا ادامه دارد، ملت ایران توانسته با تکیه بر آرمان‌ها و خون شهدا قله‌های ترقی را طی کند و الگویی برای جهان اسلام باشد.

 

سردار سلیمانی افزود: مادران شهدا الگوی صبر و بردباری و مقاومت هستند، پیروزی جبهه مقاومت به تاسی از دفاع مقدس به برکت خون شهیدان است و تجلیل و دیدار از خانواده شهدا وظیفه و افتخاری برای ما محسوب می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: خون شهیدان به جمهوری اسلامی برکت بخشیده است، امروز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت و جاودانگی خون شهدا و خانواده شهدا است.

 

گفتنی است، شهید «رحمت الله فرجی» در سال ۶۶، شهید «ملا فرجی» در سال ۶۲ و شهید «مهدی فرجی» در سال ۶۲ در منطقه عملیاتی قلاویزان مهران به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1191367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha