نمایشگاه استانی مد و لباس ایرانی و اسلامی در ایلام برگزار می شود

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه استانی مد و لباس ایرانی در مرکز این استان خبر داد.

«حمدالله نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: نمایشگاه استانی مد و لباس  ایرانی و اسلامی با همکاری انجمن مد و لباس استان ایلام و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، انجمن هنرهای تجسمی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری، کمیته حجاب و عفاف، شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت  عفاف و حجاب برگزار می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه نسل جوان و معرفی مدهای ایرانی و اسلامی و همچنین حمایت از طراحان مد و لباس استان برگزار می شود.

 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه اینن نمایشگاه از  ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه دایر خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه در  مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار و پذیرای علاقه مندان به مد و لباس ایرانی خواهد بود.

 

نوروزی با اشاره به اینکه علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت ۹صبح تا ۱۱ و ۱۷ تا ۲۰ به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ۱۲ تیرماه با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان افتتاح خواهد شد.

 

وی از عموم علاقه مندان و به ویژه نسل جوان برای بازدید از این نمایشگاه و حضور در مراسم افتتاحیه دعوت کرد.

کد خبر 1191379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha