۷۰ پروژه نیمه تمام در خوسف وجود دارد

ایمانی گفت: بیش از ۷۰ پروژه نیمه تمام در خوسف وجود دارد که بیمارستان خوسف، احداث پست ۱۳۲، مجتمع آبرسانی ماژان و قلعه زری، پروژه های ورزشی، سالن آمفی تئاتر خوسف از جمله مهمترین آن ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (9 تیر) در شورای اداری شهرستان خوسف که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: وجود پنج معدن طلا، مجتمع شهرک گلخانه ای و محصول استراتزیک عناب، بافت تاریخی با  قدمت و دیرینه بالا، سنگ های قیمتی و شهر ملی پنبه مله  از جمله ظرفیت های خوسف است.


فرماندار خوسف با بیان اینکه ابن حسام و شاهکار خاوران نامه، خاندان عبادی، شهر علم و ادب دکتر راشد محصل و دکتر شکوهی از دیگر ظرفیت های فرهنگی خوسف هستند، افزود: 105 اثر تاریخی در خوسف وجود دارد.

 

ایمانی گفت: با همکاری مدیران ستادی و اجرایی در سه ماهه گذشته قدم هایی برداشته شده که ملموس است در بخش آب، برخی روستاها با قطعی آب مواجه بودند که با همکاری دستگاه های متولی مشکل برخی حل شده است. همچنین رفع مشکل آب در شهر ماژان از جمله اقدقاماتی است که به زودی در حال شکوفا شدن است.

 

وی تصریح کرد: آسفالت 110 هزار متر مربع معابر روستایی اجرا شده که در این حوزه افزایش 40 درصدی را خواهیم داشت.

 

فرماندار خوسف ادامه داد: در عرصه ارتباطات در روستاهای آرک و بین آباد؛ افزایش ظرفیت و زیر ساخت های اینترنت و مخابرات و افزایش فیبر نوری در شهرماژان را داشته ایم.

 

ایمانی در ادامه از توزیع دو هزار سبد کالا در دهه ولایت و امامت در خوسف خبر داد و افزود: حضور موثر بنیاد علوی در خوسف را داشته ایم که بزودی آثار و برکات آن را برای مردم بازگو خواهیم کرد.

 

وی گفت: روکش و مرمت راه های روستایی در روستای قلعه زری و ماژان علی رغم اینکه هنوز مشکلاتی هست، در دستور کار است.

 

فرماندار خوسف از پیگیری برای استقرار ادارات مختلف در خوسف خبر داد و گفت: اداره ثبت اسناد به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

ایمانی با بیان اینکه موافقت نامه اجرای فاضلاب خوسف امضاء شده است، گفت: بیش از 70 پروژه نیمه تمام در خوسف وجود دارد که بیمارستان خوسف، احداث پست 132، مجتمع آبرسانی ماژان و قلعه زری، پروژه های ورزشی، سالن آمفی تئاتر خوسف از جمله مهمترین آن ها است.

 

کد خبر 1191410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha