تلاش برای توسعه صادرات غیرنفتی در بندر تجاری شادگان

صالح زاده گفت: باید با استفاده از توسعه و رونق صادرات کالاهای غیر نفتی و ظرفیت های بخش خصوصی در بندر تجاری شادگان رونق اقتصادی احیا و شکوفا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، «جمال صالح زاده» عصر امروز (پنجشنبه ۹ تیر) در جریان بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از بندر تجاری شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رونق اقتصادی در بندر تجاری شادگان زمانی اتفاق می‌افتد که به دنبال ایجاد فرصت‌های پایدار اقتصادی و کسب و کار های پایدار در این شهرستان باشیم.

 

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود می‌تواند محل مناسبی برای توسعه و رونق صادرات کالاهای غیرنفتی و شکوفایی ظرفیت‌های بخش خصوصی و احیا و افزایش رونق اقتصادی باشد.

 

وی اضافه کرد: نزدیکی بندر تجاری شادگان با کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس، برخورداری شهرستان از موقعیت راهبردی، می‌توان در راستای بهبود معیشت و بالا بردن سطح رفاه مردم بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

صالح زاده در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل بیشتر مردم شهرستان شادگان در حوزه تجارت دریایی و ملوانی است لازم است تخفیف ۲۵ درصدی سود بازرگانی در گمرک شادگان اعمال شود.

 

کد خبر 1191438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha