آغاز  پروژه گازرسانی به ۲۴ روستای تنگ تامرادی/ گرفتن مجوز برای ۲ سد کشاورزی

روشنفکر در مورد مشکل گازرسانی به روستاهای منطقه تنگ تامرادی، گفت: پروژه گازرسانی ۲۴ روستای تنگ تامرادی تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به همراه مسئولان استانی و معاونین استاندار امروز (۹ تیر ماه) جهت بررسی مشکلات منطقه سپیدار و بابکان به این مناطق سفر کردند.

 

از جمله مشکلاتی که در این بازدید در دیدار مردمی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون و استاندار با مردم سپیدار مطرح شد موضوعات مربوط به مشکلات آبی این بخش، جاده های روستایی و همچنین مشکلات گازرسانی به این روستاها بود که خواستار پیگیری این مشکلات شدند.

 

مهدی روشنفکر در دیدار با مردم بخش سپیدار افزود: خوشحال و خرسند هستم که به عنوان خادم این مردم گوشه ای از فداکاری های مردم منطقه سپیدار را در مجلس به تصویر کشاندم، مردمانی که سابقه درخشانی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته و دارند.

 

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاریخ نویسان بر گفتار ما در مجلس در رابطه با مردم منطقه سپیدار شهادت می دهند و خدا را شاکر و سپاسگزارم که توفیقی شد که امروز در خدمت مردم سپیدار هستیم.

 

وی با تاکید بر خدمت رسانی بیشتر، افزود: بخش های جلیل و بابکان و دیار سپیدار در مقایسه با سایر بخش ها در دفاع از این مرز و بوم و در جبهه های جنگ حرف اول را می زند، یادمان نمی رود که شهدای این دیار چه ایثارگری را داشتند.

 

روشنفکر اظهار داشت: مسئولین باید نسبت به یادگاران شهدا و ایثارگران این دیار شبانه روز دست از تلاش و خدمت بر ندارند.

 

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه، بیان داشت: ما همه دغدغه های این مردم را می پذیریم و امید است با تمام شایستگی که مردم دارند به این نیازها پاسخ داده شود.

 

وی همچنین در مورد مشکلات جاده ای بخش سپیدار، افزود: در همین جلسه این وعده مهم را به مردم سپیدار می دهم که بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده سپیدار به سرفاریاب در نظر گرفته شده است.

 

روشنفکر در ادامه اظهار داشت: سال گذشته قرار بود چند کیلومتر از این مسیر تعریض شود که متاسفانه تامین اعتبار این پروژه با تاخیر انجام گرفت و تا اتمام این پروژه مهم دست بردار نیستم و دنبال خواهیم کرد که این مهم به سرانجام برسد که خوشبختانه تامین اعتبار شده است.

 

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : استاندار محترم دستور فرمایید نسبت به مسئله راه سازی نگاه ویژه ای به این منطقه صورت پذیرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: جناب آریا مدیرکل بهزیستی که در هئیت همراه حضور دارند قول داده اند به کسانی که تحت پوشش این نهاد هستند یکصدمیلیون تومان وام چهاردرصد برای برخی مشاغل داده شود.

 

روشنفکر همچنین در مورد مشکل گازرسانی به روستاهای منطقه تنگ تامرادی، افزود: پروژه گازرسانی ۲۴ روستای تنگ تامرادی در یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 1191472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha