آغاز عملیات اجرایی پروژه های صنعتی شهرستان شیروان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های صنعتی شهرستان شیروان گفت: طرح های نیمه تمام صنعتی با جدیت پیگیری می شود و از ظرفیت های قبلی ایجاد شده استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «سید رضا فاطمی» روز جمعه 10 تیرماه در آیین کلنگ زنی پنج طرح بزرگ صنعتی شیروان اظهار کرد: آمایش صنعت و معدن و زیرساخت های سرمایه گذاری از یکسال گذشته شروع شده است، در برخی شهرها بیش از حد واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری شکل گرفته که مشکلاتی ایجاد کرده و باعث به هم ریختن ترکیب جمعیتی و سایر موارد می شود.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عملیات اجرایی فاز نخست بزرگترین مجموعه صنعتی فروآلیاژ شمال شرق کشور در این شهرستان خاطرنشان کرد: این طرح آغازی برای صنعتی شدن دوباره شیروان است و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد که دو سال برای فاز نخست آن پیش بینی شده و اشتغالزایی خوبی ایجاد خواهد شد.

 

 

استاندار خراسان شمالی هم گفت: با کمک مسئولان امروز شاهد راه اندازی چرخه برخی از واحدهای تولیدی هستیم.

 

«محمدرضا حسین نژاد» خواستار تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی و ایجاد پست برق شد و اظهار کرد: اکثر صنایع با طرح توجیهی و اقتصادی در شرایط عادی نتوانستند ادامه دهند و اکنون با مشکلات ارزی مواجه شدند که منجر به کم شدن فعالیت و تعطیلی شده که باید ریشه یابی شود تا مشکلات تولید کننده حل شود و مجدد راه اندازی شود.

 

 

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امید است با کمک های خوب مسئولان شاهد رشد و توسعه و تحویل عظیمی در صنعت شهرستان شیروان باشیم.

 

 

 

کد خبر 1191514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha