دولت خود را موظف به حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکلات می‌داند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان، نشانگر پویایی و سرزندگی در جامعه بوده و «دولت مردمی» خود را موظف به حضور در بین مردم و درک واقعی از مشکلات می‌داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک با تبریک ورود به ماه ذی‌الحجه گفت: ابتدای این ماه متبرک به سالروز پیوند آسمانی امام اول شیعیان مولای متقیان حضرت علی(ع) و بانوی برگزیده دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است، امید آن که توفیق آن را داشته باشیم که از برکات این ماه و اعیاد قربان و غدیر که به نام دهه امامت و ولایت نام گرفته، بهره‌مند شده و در سایه عنایات خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) باشیم.

 

وی اظهار داشت: با شروع به کار دولت سیزدهم،  این واقعیت بر همگان آشکار است که فصل جدیدی از خدمت و تلاش در کشور آغاز شده و قرچک نیز در سایه همت و تلاش دولت، بر مدار پیشرفت و توسعه قرار گرفته چرا که دولت مردمی معتقد است بسیاری از مشکلات با پیگیری و کار شبانه روزی قابل حل است.

 

فاتحی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به منطقه دشت ورامین گفت: سفر خردادماه رئیس جمهور به قرچک و دیار ۱۵ خرداد، نویدبخش تحولاتی ارزنده است و مردم به زودی از آن برکات آن برخوردار می‌شوند، پیش از این سفر نیز وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در این منطقه حضور یافت و مسائل و مشکلات شهرستان را مورد بررسی قرارداد لذا جا دارد تا ضمن تقدیر از ایشان، از استاندار محترم، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، شهردار، بخشدار، رؤسای ادارات، روحانیون، بسیجیان، اصحاب رسانه، اقشار مختلف و همه دست اندرکاران برگزاری این سفر تقدیر شود و بطور حتم زمانی کام مردم منطقه به این سفر شیرین تر خواهد شد که مصوبات پیگیری شده و به نتیجه رسد.

 

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی مسئولان در سفر رئیس جمهور به قرچک گفت: تکمیل شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهرستان و شهرک صنعتی، احداث پست برق دائم شهرک صنعتی، افزایش تخت‌های بیمارستان شهید ستاری، اتصال قرچک به بزرگراه غدیر( آبیک–چرمشهر)، تکمیل طرح‌های ورزشی، احداث مجتمع اداری و فرهنگسرا، بهسازی جاده‌های روستایی، افزایش سرانه‌های عمومی مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی، احداث فضاهای آموزشی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، احداث پایگاه فوریت پزشکی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح با راه‌آهن از مهمترین پیشنهادت شهرستان در سفر رئیس جمهور به قرچک است.

 

فاتحی‎نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم ارتباط مستقیم، مؤثر و تنگاتنگ مسئولان با مردم گفت: ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان، نشانگر پویایی و سرزندگی در جامعه بوده و با وجود تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان، ثابت می‌کند که مردم هیچگاه از نظام و دولت ناامید نبوده و نخواهند بود.

 

فرماندار قرچک تأکید کرد: حضور بین مردم و درک واقعی از مشکلات آن‌ها ضروری است و اینکه پشت درهای بسته، انتظار حل مشکلات را داشته باشیم، امکان‌پذیر نیست به ویژه که دولت خود را مزین به نام "دولت مردمی" کرده و لازم است تا مصوبات بازدیدهای میدانی از مناطق روستایی و شهری پیگیری و نتایج آن به مردم منعکس شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: امروز به واسطه همدلی و همصدای قوای سه گانه، فرصت مناسبی برای خدمت به مردم فراهم شده و این مهم در شهرستان نیز باید رعایت شود تا در سایه حضور مردمی خوب و همراه و خواص دلسوز، فرصت برای خدمت بیشتر مسئولان فراهم شود، اگر خالصانه کار کنیم، قطعا خداوند و مردم نیز پشتیبان ما خواهند بود.

 

وی با اشاره به این که بر اساس سخنان رئیس جمهور، بزرگترین توقیق دولت سیزدهم، خدمتگزار بودن مردم است افزود: امروز دولت تلاش دارد تا در ایجاد زمینه اشتغال، فعالیت و تولید و استفاده صحیح و بهره‌برداری درست از امکانات و ظرفیت‌ها کوشا بوده و از منافع آن کل جامعه اسلامی برخوردار شود.

 

نماینده دولت در شهرستان قرچک با اشاره به برخی از توفیقات دولت سیزدهم گفت: دولت با تلاش شبانه‌روزی و بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول که خود موجب تورم می‌شود،  سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت و این در حالی بود که از ابتدای فعالیت خود، هر ماه، علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد، مجبور بود ۱۰ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان بابت هزینه‌هایی پرداخت ‌کند که در این دولت انجام نشده است.

 

فاتحی‌نژاد با اشاره به  اجرای طرح مردمی سازی پرداخت ارز ترجیحی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها اظهار داشت: دولت با تمام وجود برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور وارد میدان شده و تلاش می‌کند تا با مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه‌ها اقتصاد بیمار کشور را درمان نماید.

 

کد خبر 1191579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha