دولتمردان در جهت اشتغال و مسکن جوانان  همّت بیشتری کنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: دولتمردان در جهت اشتغال و مسکن جوانان و تشویق به ازدواج آسان همّت بیشتری کنند و در این راه پدران و مادران، به پیروی از رسول خدا، در ازدواج جوانان سخت گیری نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در فیروزکوه گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به امر الهی، و دور از تکلّف، حضرت زهرا را به عقد امیرالمؤمنین درآورد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: درس بزرگ ازدواج امیرالمومنین و حضرت زهرا، دوری از تجملات و آسان گیری در امر ازدواج است، پدران و مادران، به پیروی از رسول خدا، در ازدواج جوانان سخت گیری نکنند.

 

حجت الاسلام حیدری افزود: در شرایط کرونا، سال ۹۹، آمار ازدواج بیشتر شد، و نشان داد بدون مراسمات و تشریفات هم می‌شود زندگی را شروع کرد.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه اذعان داشت: دولتمردان در جهت اشتغال و مسکن جوانان و تشویق به ازدواج آسان همّت بیشتری کنند، کمک به جوانان برای شروع زندگی کار خیر بزرگی است؛ خیرین محترم در این زمینه هم سرمایه گذاری کنند.

 

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: چه اشکالی دارد کسی خانه ای دارد، دو سال به جوانان بدهد تا زندگی را شروع کنند؟ با خدا معامله کنیم.

 

وی گفت: قانون اجاره بها که به تصویب سران قوا رسیده است، باید در شهرستان عملی شود؛ دستگاه های ذی ربط هم نظارت کنند، از صاحب خانه ها و املاکی ها می‌خواهیم کمک کنند تا بار اجاره بر مستأجرین فشار نیاورد.

کد خبر 1191584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha