مسئولان قضایی با شرکت سازنده سد کوچری برخورد کنند

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به حادثه تلخ غرق شدن جوانی در سد کوچری که برای نجات کودکی رخ داد، با یاد آوری قوانین سخت برای حوادث دریک استخر معمولی، خواستار برخورد با شرکت سازنده سد به دلیل عدم فنس کشی بر سد کوچری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر ضمن گرامی داشت روز صنعت و معدن گفت: فعالان صنعت و معدن را از پایه های اقتصاد هستند که باید محصولات خود را به فروش برسانند یا صادر کنند.

امام جمعه گلشهر با مقایسه افزایش قیمت مسکن و سکه با کالاهای تولیدی  اظهار تاسف کرد: سرمایه گذاری روی سکه و زمین بهتر از کارخانه های تولیدی در ۵۰ سال اخیر شده است، از این رو دولت باید از قشر تولید کننده حمایت کند در غیر این صورت شاهد افزایش بیکاری خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان تحصیل کرده و متخصص در ایران اسلامی، تبیین کرد: دولت جوانان را در هنگام تحصیل با کار آشنا کند تا هم بخشی از مشکلات  مردم حل شو و هم جوان، ضمن آموختن کار،  دروس تئوری را در قالب عمل، به خوبی می آموزد.

حجت‌الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به حادثه تلخ غرق شدن جوان گلشهری برای نجات کودکی در سد کوچری گلپایگان، بیان کرد: هنگامی که حادثه ای در یک استخر معمولی بدون فنس رخ می دهد، دادگاه سازنده آن را مسئول تشخیص  می دهد لذا، سدی با این عظمت ساخته شده ولی فنس کشی نشده است و صرف تابلو شنا ممنوع کافی نیست و مسئولان با شرکت های سازنده و مسئول  سد کوچری، برخورد کند تا این حادثه دیگر برای هیچ جوانی رخ ندهد.

کد خبر 1191590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha