دفاع از دین با کسب آگاهی و دانش محقق شدنی است/ محرومیت زدایی در اصفهان

حجت الاسلام مهروی پور با اشاره به جنبه های جهاد تبیین گفت: دفاع از دین با کسب آگاهی و دانش محقق شدنی و جهادی همچون نبرد جنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «منوچهر مهروی پور« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ماموریت مهم و اساسی جهاد تبیین برای همه اظهارداشت:‌ جهاد تبیین به عنوان دو مقوله جهاد و تبیین گری برای همه مطرح شده تا در شرایط جنگ روانی نقش آفرینی داشته باشیم.

رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان افزود: نقش هر فرد در این عرصه از جهاد متفاوت بوده و باید به برای آن تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه همه در این حوزه مسئولیت دارند، تصریح کرد: دفاع از دین با کسب آگاهی و دانش محقق شدنی و جهادی همچون نبرد جنگی در دوران ائمه معصومین و پس از آن است.

حجت الاسلام مهروی پور با بیان اینکه یک روز با تجهیزات نظامی در عرصه میدان برای دفاع از اسلام و نظام باید حاضر می شدیم، اذعان داشت: امروز شیوه حضور و نقش دفاعی در اسلام و انقلاب به صورت تبیین گری بوده و با افزایش دانش خود نقش آفرینی خواهیم کرد.

 

وی این تکلیف را فوری و عینی معرفی کرد و گفت:‌گذشت زمان و وقت آن موجب بروز مشکلات زیادی در جامعه خواهد شد که بر این اساس انجام فوری و به موقع آن لازم است.

 

محرومیت زدایی در اصفهان

 

عضو شورای شهر اصفهان در بخشی از سخنان خود به فعالیت های قریب به یک سال دور ششم شورای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: در این دوره سعی بر توسعه خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر با اختصاص بودجه ویژه بوده است.

 

وی توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی و تلاش بری افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی را از دیگر برنامه ها شورای اسلامی شهر در این دوره بیان کرد و گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی نگاه جامع به نیازهای شهر دارد.

کد خبر 1191599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha