جبهه فرهنگی نیازمند حضور ائمه جماعات و فعالان کانون های مساجد است

حجت الاسلام طالبی گفت: جبهه فرهنگی نیازمند حضور بیش از پیش ائمه جماعات و فعالان کانون های مساجد در صحنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمد حسین طالبی» امروز (11 تیرماه) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد متشکل از نخبه های فرهنگی هستند که توانسته اند کارهای ارزشمندی در مناطق محروم و روستایی به پیش ببرند.

 

امام جمعه جعفرآباد تصریح کرد: جبهه فرهنگی نیازمند حضور بیش از پیش ائمه جماعات و فعالان کانون های مساجد در صحنه است.

 

وی اظهار داشت: برای جبران عقب ماندگی های فرهنگی نیازمند همدلی همه دستگاه های اجرایی به ویژه در مناطق دورافتاده و روستایی هستیم.

 

حجت الاسلام طالبی افزود: سرمایه گذاری وسیع دشمنان برای تهاجم فرهنگی با رسانه های دیداری نشان می دهد که باید در این جبهه فرهنگی بیش از پیش کار شود و این توطئه ها باید خنثی شود.

 

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت فرصت مناسبی برای حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های کانون های مساجد است، خاطر نشان کرد: 582 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و محروم و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی در برنامه ریزی فرهنگی از دیگر رویکردهای فعالان کانون های مساجد که مدنظر است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه به دنبال دسیسه چینی برای ایجاد آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی و انقلابی ایران هستند که باید با برنامه ریزی دقیق بتوانیم این توطئه ها را خنثی و زمینه آگاهی بخشی به نسل جدید را در کانون های مساجد فراهم کنیم.

کد خبر 1191783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha