ظرفیت مغفول مانده کانون های مساجد احیاء می شود

احمدی با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت های مسجد محور در کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار داشت: در دولت سیزدهم، ظرفیت مغفول مانده کانون های مساجد احیاء می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « منصور احمدی» امروز در دیدار با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: احیای مساجد و ظرفیت های مسجد محور در دستور کار دولت قرار دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: از راهکارهای احیای مساجد، رونق بخشیدن به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت هایی در مساجد هستند که می توانند در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت تقویت فرهنگ دینی و عمومی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارند.

 

احمدی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بزرگ مغفول مانده هستند،  بیان کرد: باید از این ظرفیت به خوبی  و در راستای احیای فعالیت های مسجد محور بهره برداری شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دراجرا و تقویت برنامه های فرهنگی وهنری نگاه دولت سیزدهم به بهره برداری از ظرفیت غنی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از  تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و افزود: در راستای رفع دغدغه های کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقویت برنامه های کانون ها برنامه های ویژه ای تدوین شده است.

 

احمدی همچنین با اشاره به اهمیت انتصاب مدیران توانمند برای کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم شود که انتخاب مدیران با لحاظ شدن نظرات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد منصوب شود.

 

گفتنی است، در این جلسه مصوب شد به صورت مستمر و ماهانه  دیدارمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان برگزار شود.

 

جلسات مستمر با رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار شود.

 

بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد، ارتباط با ائمه جماعت مساجد، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1191797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha