کمیته بهداشت ستاد اربعین حسینی کمبود داروهای مورد نیاز را در دستور کار قرار دهد

عزیزی با اشاره به کمبود دارو در مراسم های پیاده روی اربعین حسینی گفت: کمیته بهداشت ستاد اربعین حسینی کمبود داروهای مورد نیاز را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد امروز در نشست ستاد اربعین استان یزد گفت: طرح پیوند مسیر اربعین و سایت جامع اربعین حسینی به عنوان اقدامات مناسبی است که در زمان این راهپیمایی عظیم در استان انجام می شود.

وی افزود: با توجه به آغاز زمان پیش ثبت نام اربعین حسینی امیدواریم دستگاه های متولی بتوانند برنامه ریزی داشته باشند و میزان امکانات، حمل و نقل و نیازهای اساسی را دنبال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین حسیی به عنوان یکی از اقداماتی است که اصل آن بسیار خوب است و امیدواریم با پشتیبانی های لازم در شهرستان ها حمایت های لازم را داشته باشیم و دستگاه های متولی نیز حمایت لازم را داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: کمیته بهداشت در زمینه تامین دارو باید اقدامات لازم را داشته باشند و با توجه به کمبود داروها در این مراسم امیدواریم تمهیدات لازم را داشته باشیم.

کد خبر 1191803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha