دریافت وجه برای مدارس دولتی البرز ممنوع است/ مجوز عرصه و اعیان زندان های ملی البرز صادر شد

صفحه نخست روزنامه های شنبه ۱۱ تیر به ممنوع شدن دریافت وجه برای مدارس دولتی البرز و صادر شدن مجوز عرصه و اعیان زندان های ملی البرز اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های شنبه ۱۱ تیر به ممنوع شدن دریافت وجه برای مدارس دولتی البرز  و صادر شدن مجوز عرصه و اعیان زندان های ملی البرز اختصاص یافت.

 

روزنامه دوست من در تیتر نخست خود به ضرورت بازنگری به شاخص های محرومیت استان البرز و پیاده سازی، بررسی و امکان سنجی اجرایی شدن پروژه های اجرایی اختصاص یافته است، همچنین افتتاح بزرگترین کارخانه تولید نشاسته اصلاح شده در ساوجبلاغ اختصاص یافت. 

 

 

پیام سپیدار نیز در تیتر نخست خود با انتشار تصویری از زندان رجایی شهر کرج به موضوع انتقال زندان ها از البرز اشاره کرده است و آن را به عنوان یک مطالبه عمومی مورد نظر قرار داده است. 

 

 

روزنامه کثیرالانتشار بشارت نو نیز در تیتر نخست خود از قول عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آورده است: رسیدن به توافق در مذاکرات دور از انتظار نیست، همچنین از قول استاد دانشگاه و رئیس سابق نظام مهندسی معدن ایران به ضرورت کار علمی و بروز بودن آن با شرایط جهانی اشاره کرده است. 

 

 

کد خبر 1191813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha