زنگ سفر؛ نوآوری در گردشگری و آموزش

من از ۱۶ سالگی معلمی کرده‌ام و ۲۰ سال از زندگی خود را به آموزگاری خوش گذرانده‌ام؛ اکنون در آغاز دهه‌ی سوم آموزگاری در تلاش هستیم تا با مجموعه برنامه‌های زنگ سفر، پویش و تلاشی نوآورانه در زمینه‌ی آموزش و گردشگری را سامان دهیم.

به  گزارش خبرگزاری شبستان، عرفان پهلوانی، فعال‌ترین مدرس بازیگری دانشگاه‌های ایران در ۴ نیمسال گذشته با اعلام این خبر در گفت‌وگویی افزود: من از سال ۱۳۸۱ شمسی در شهرها و استان‌های گوناگون ایران، در مهد کودک، دبستان، راهنمایی، هنرستان، پیش‌دانشگاهی، دانشگاه و آموزشگاه‌های آزاد هنری، هنرهای نمایشی را تدریس کرده‌ام؛ اکنون با همراهی گروه زنگ سفر بنا داریم تا برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت گوناگون و متنوعی را که شامل هم سفر و هم آموزش می‌شوند را طراحی و اجرا کنیم. 


عرفان پهلوانی، بنیان‌گذار و مدیر پیشین گروه رسانه‌های دیداری و شنیداری دانشکده خبر گفت: این برنامه‌ها در فاز نخست درون و در فاز پسین بیرون از مرزهای سیاسی این سرزمین اهورایی خواهد بود. ما با توجه به شرایط ویژه‌ی اقتصادی گروه‌های پرشمار مردم در روزگار اکنون، همه‌ی تلاش خود را می‌کنیم تا در طراحی و اجرای این برنامه‌ها، هزینه‌ها را به کمینه کاهش دهیم تا شمار بیشتری از علاقه‌مندان با ما همراه شوند. 


عرفان پهلوانی، منتقد و پژوهشگر هنرهای نمایشی هم‌چنین افزود: در طراحی محتواهای آموزشی تلاش کرده‌ایم تا بر پایه‌ی شناخت و تجربه‌های پیشین، مایه‌ور از آسیب‌شناسی شرایط موجود و نیز نیازسنجی، دوره‌هایی جذاب و کاربردی را برنامه‌ریزی کنیم. امیدوارم رهاورد این برنامه‌ها، افزایش انرژی خوش و حال خوب، نشاط و آگاهی برای ساختن ایران و جهانی پاک‌تر و آبادتر باشد.


علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های زنگ سفر را از راه آگاهی‌رسانی‌ها در فضای مجازی پیگیری کنند.

کد خبر 1191923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha