توزیع ۳۵۰سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد، گفت: به تمامی نوعروسان تحت حمایت سال گذشته جهیزیه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۱تیر) در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: در استان مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: از مجموع این تعداد، ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: همچنین سه هزار و ۷۰۰بیمار صعب‌العلاج و دو هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار نفر فرزند طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند و خدمات به آنان ارائه می شود.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ادامه داد: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است .

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار ایجاد و صد درصد اعتبارات نیز جذب شد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد، یادآورشد: به تمامی نوعروسان تحت حمایت سال گذشته جهیزیه پرداخت شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان متنوع و مختلف است و همه باید در راستای کمک به خانواده های نیازمند، با همدلی و اقدام جهادی و انقلابی گام برداریم.

 

کد خبر 1191944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha