حوزه علمیه، دانشگاه و آموزش و پرروش قوی سعادت جامعه را تضمین می کند/ مسئولان چالش های پیش روی توسعه ایلام را معالجه کنند

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه مسئولان چالش های پیش روی توسعه ایلام را معالجه کنند، گفت: سعادت جامعه این است که دانشگاه، حوزه علمیه و آموزش و پرورش قوی و پاسخگو باشند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در ایام در ایام دهه اول ذی الحجه و سالروز آزادسازی مهران توسط مردم غیور و شجاع ایلام، توفیقی پیدا شد که خدمت مردم و مسئولان و به ویژه طلاب حوزه های علیمه استان مشرف شویم.

 

وی با تقدیر از مردم شریف استان ایلام و همه کسانی که به حوزه های علمیه، مدارس و آموزش و پرورش کمک می کنند، افزود: سعادت جامعه این است که دانشگاه، حوزه علمیه و آموزش و پرورش قوی و پاسخگو باشند.

 

آیت الله اعرافی گفت: حوزه علیمه استان ایلام گرچه در نیم قرن اخیر با تلاش مرحوم آیت الله حیدری ایلامی پایه ریزی شده است، مسیر رشد خوبی را  طی کرده است

 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ابراز کرد: امروز در استان ایلام هم حوزه های علمیه خواهران و هم حوزه های علمیه برادران فعالیت دارند و بیش از ۲ هزار نفر از طلاب در این استان در حال تحصیل بوده و مدارس علمیه مختلف فعال هستند.

 

وی گفت: در سفر به استان ایلام، حدود ۲۰ مصوبه در سفر به استان تصویب شد که سطوح عالی و رشته های تخصصی و هم درس خارج در حوزه های استان تدریس شود و همینطور برنامه های  فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه استان ارتقا پیدا کند.

 

آیت الله اعرافی با تثدیر از  مردم عزیز و همه مدیران و مسئولان و طلاب حوزه ه، خاطرنشان کرد: امید است این استان  انشا الله مسیر رشد و ترقی را پیدا کند و انتظار از مسئولان کشور این است که برخی عقب افتادگی ها و چالش های پیش روی رشد و توسعه استان را معالجه کنند و بنده هم پیام آور مسائل و مسکلات استان به مسئولان خواهم بود.

کد خبر 1191978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha