اعتبارات محرومیت زدایی کشور در جای دیگری هزینه نمی شود

موسوی گفت: در بودجه ۱۴۰۱ ردیف های اعتباری خوبی برای محرومیت زدایی تصویب شده که جمع بندی خواهد شد و مراقبیم این بودجه در جای دیگری هزینه نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «سید علی موسوی» عصر امروز (۱۱ تیر) در جلسه جمع بندی مصوبات سفر نایب رئیس اول مجلس به شهرستان های نهبندان و سربیشه اظهار کرد: سفر وزرا و مدیران ملی به مناطق دور افتاده و محروم روح تازه و امید را در دل مردم زنده می کند.

 

رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای من سفر به دور افتاده ترین نقاط مرزی کشور یعنی نهبندان و سربیشه شیرین بود چراکه مرزداران و مردم با وجود محرومیت و مشکلات زیاد صبر و تحمل و شجاعت زیادی دارند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در بین مردم حاضر و امید در دل آنها ایجاد کنند، گفت: در بودجه 1401 ردیف های اعتباری خوبی برای محرومیت زدایی تصویب شده که جمع بندی خواهد شد و مواظبیم تا این بودجه، جای دیگری هزینه نشود و تنها برای رفع محرومیت هزینه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این سفرها مسئولین از نزدیک با مشکلات مردم مناطق کمتر توسعه آشنا می شوند و با مجلس و دولت انقلابی به سراغ حل مشکلات مردم می رویم.

 

 

کد خبر 1192060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha