زورخانه مرکزی اراک ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کریمی با اشاره به اینکه پروژه زورخانه مرکزی شهر اراک که از نظر طراحی یکی از زیباترین زورخانه های سطح کشور می باشد، گفت: این زورخانه ۹۸ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد.

«علیرضا کریمی» با اشاره به پیشرفت 98 درصدی زورخانه مرکزی اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: پروژه  زورخانه مرکزی شهر اراک که از نظر طراحی یکی از زیباترین زورخانه های سطح کشور است که در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

شهردار اراک، با اشاره به اینکه این پروژه در پایان نیمه دوم سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش‌های باستانی در اراک خواهیم بود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مهمترین فعالیت‌های انجام شده در پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی طی هفته های گذشته، شامل کف‌سازی واحدها و سرویس‌ها، آجرکاری نما، اجرای سکوی مرشد، سفیدکاری، نصب پنجره‌ها، عایق‌کاری سرویس‌ها، کاشی‌کاری و تکمیل سازه سقف گنبد بوده است.

 

شهردار اراک همچنین با اشاره به اینکه عملیات تأسیسات برقی و سکوچینی در حال تکمیل شدن است، گفت: عملیات احداث پروژه زورخانه و ورزش‌های باستانی اراک از خردادماه سال ۱۴۰۰، با اعتباری در حدود چهار میلیارد تومان تحت نظارت معاونت امور زیربنایی و حمل‌ و نقل شهری با زیربنای کلی ۴۹۲ مترمربع آغاز و پیش بینی می شود که با خرید بهترین تجهیزات، این پروژه در پایان نیمه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.

 

پروژه زورخانه مرکزی شهر اراک واقع در بوستان دانشجو، در دو طبقه شامل طبقه همکف و اول احداث خواهد شد که طبقه همکف شامل گود ورزش و بخش اداری و طبقه فوقانی شامل بخش اقامتی است.

کد خبر 1192069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha