تکمیل زیرساخت مورد نیاز موکب‌های خراسان جنوبی در کاظمین در حال انجام است

قناعت گفت: تکمیل زیرساخت مورد نیاز موکب‌های خراسان جنوبی در کاظمین برای پذیرایی مطلوب از زائران اربعین حسینی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «جواد قناعت» شامگاه (۱۱ تیر) در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: برای ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در شهر کاظمین ۶ استان کشور معین هستند که هفته گذشته جلسه هیات امنای ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در شهر مشهد برگزار شد که در این جلسه خراسان جنوبی به عنوان دبیرخانه ساخت این صحن انتخاب شد.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: این استان در سال جاری ۲۴ درصد تعهد خود را در زمینه ساخت صحن امام محمد باقر(ع) در شهر کاظمین را عملیاتی کرده که نسبت به سایر استان‌های متولی پیشتاز است.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی در بازسازی عتبات و عالیات خوش درخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: علی رغم عقب ماندگی استان در زیرساخت‌ها نسبت به سایر مناطق کشور، اما مردم متدین و مومن خراسان جنوبی در حوزه کمک به ساخت عتبات و عالیات همیشه پیشتاز و ممتاز هستند.

 

قناعت در ادامه گفت: پیشتازی مردم خراسان جنوبی در بازسازی عتبات عالیات نشان دهنده نهادینه شدن فرهنگ علوی و مکتب عاشورایی در این استان است که جای تقدیر دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های سایت استقرار موکب‌های استان در شهر کاظمین انجام شده است، افزود: امیدواریم با تعامل هر بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی همین روند ادامه یابد تا در ایام اربعین امسال خدماتی مطلوبی به زائران ارائه دهیم.

 

وی یادآور شد: برای تامین آرد مورد نیاز موکب‌های نانوایی خراسان جنوبی مستقر در سایت کاظمین تدابیری اندیشیده خواهد شد.

 

 

کد خبر 1192080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha